Μαρτίου 04, 2009

Beatles Vs Rolling Stones

Χαμοστερνας, γυρω στις 4:30 απογευμα , καθημερινη και πηγμενη..αν και μετα απο μια προσωπικη ανακαλυψη παρακαμπτω ενα μεγαλο μονιμα πηγμενο κομματι της , στο τελος της παλι με τυραννα ο συμπλεκτης κ η πρωτη... δεν βαριεσαι..σαμπως με το σαραβαλακι μου αν ειχα ανοιχτο δρομο θα ετρεχα? το πολυ-πολυ να επιανα την ιλιγγιωδη ταχυτητα των 60χλμ/ω. Αααα..ολα κ ολα... μπορει το αυτοκινητακι μου να θελει επισκευη κ πεταμα αλλα το ραδιοφωνακι οχι μονο παιζει ( ραδιοκασετοφωνο γιατην ακριβεια ) αλλα εχω βρει κ σουπερ σταθμους..

Χαλαρωνω με το φρενο κολημενο και τον εκφωνητη ενος ροκ σταθμου να λεει λιγα λογια για ενα τραγουδι των
Beatles - Ticket To Ride που θα ακολουθουσε λιγα δευτερα μετα..

Το τραγουδι αρχιζει και εγω αμεσως παιζω "αερο-πιανο" στο τιμονι με τον ρυθμο του τραγουδιου... ενα τραγουδι που το ακουγα για πρωτη φορα και ομως το ενοιωθα ηδη δικο μου.
Ταυτοχρονα, θυμαμαι πριν 2-3 χρονια εναν διευθυντη καταστηματος -γυρω στα 55-σε μια προηγουμενη δουλεια να μου λεει για τους Beatles ποσο του αρεσαν... Συγκεκριμενα , εγω αυτον τον ανρθωπο δεν τον "πηγα" ποτε μου... τον θεωρουσα πολυ..πως να το πω..φλωρο?καπως ετσι..

Σε εκεινη την συζητηση λοιπον, μου εξηγουσε πως την δεκαετια του 60 οι φιλομουσοι - κατα καποιο τροπο ,ειχαν χωριστει σε 2 μερη..σ'αυτους που ακουγαν Rolling Stones και σ'αυτους που ακουγαν Beatles και πως εκεινος ηταν φανατικος θαυμαστης των δευτερων.

Δεν ξερω αν ειναι λογω χαρακτηρα που εβγαλα βιαστικο συμπερασμα για αυτον τον ανθρωπο και για το γκρουπ,ή αν ηταν το νεαρο της ηλικιας μου ,ή αν ηταν η αμαθεια μου πανω στα μουσικα θεματα, παντως τοτε οι Beatles δεν μου αρεσαν ,τους θεωρουσα πολυ ...φλωρους ..και αυτους..." Εμ ,βεβαια..τι θα ακουγες.."ειπα απο μεσα μου..."σιγα μην ακουγες τον δυνατο ροκ ηχο των Rolling Stones "

Τα χρονια περασαν και με επιασε η κινηση στην Χαμοστερνας... εντωμεταξυ ασχοληθηκα ελαχιστα παραπανω με την μουσικη..γνωρισα καλυτερα τους Beatles , συμπαθησα το στυλ κ τον ηχο τους και πλεον τους θεωρουσα οχι μονο κλασσικους αλλα και αυθεντικα ροκ συγκροτημα.. δεν ξερω αν ειναι ετσι..

Το κομματι ακομα επαιζε στο ραδιο , η σκηνη της συζητησης με τον διευθυντη επαιζε κ αυτη στο μυαλο μου κ εγω μεσα μου μονολογουσα.." κοιτα να δεις..."

Αλλαζουμε εμεις,αλλαζουν τα πραματα γυρω μας.
Αλλαζουν ...οι ταμπελες..
Αυτες που παντα μισουσα να βαζω κ παντα ειχα αναγκη να βλεπω...